Fashion07.09.2024

Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne


Het gerenommeerde Zwitserse horloge- en juwelenhuis Chopard heeft een nieuwe campagne gelanceerd met de naam ‘Sculpted by Light’. In deze campagne staat de minimalistische Ice Cube collectie centraal, met supermodel Bella Hadid en het Nederlandse topmodel Parker van Noord als stralende gezichten. De campagnebeelden zijn vastgelegd door de Britse modefotograaf en filmmaker Charlotte Wales en vangen de tijdloze elegantie van de sieraden in een prachtig spel van licht en schaduw. De foto’s spreken voor zich.

Chopard: Een traditie van luxe en vakmanschap

Chopard, opgericht in 1860, is een Zwitsers familiebedrijf dat al generaties lang bekend staat om zijn uitzonderlijke vakmanschap en verfijnde ontwerpen. Het merk heeft een rijke geschiedenis in het creëren van luxe horloges en sieraden die zowel innovatief als tijdloos zijn. Chopard hecht ook veel waarde aan duurzaamheid en ethische praktijken, wat tot uiting komt in de keuze voor ethisch verantwoord goud in de Ice Cube collectie.

Sculpted_by_Light_Chopard_Bella_Habib
Sculpted_by_Light_Chopard_Bella_Habib

Ice Cube is een ode aan minimalisme

De Ice Cube collectie is een prachtig voorbeeld van Chopard’s toewijding aan minimalistische elegantie. De geometrische vormen, geïnspireerd op de befaamde Bauhaus-stijl, geven de sieraden een moderne en verfijnde uitstraling. De collectie bestaat uit een scala aan ringen, armbanden, hangers en oorbellen, die zowel met als zonder diamanten verkrijgbaar zijn, waardoor ze geschikt zijn voor elke gelegenheid.

Sculpted by Light Chopard
Sculpted by Light Chopard

‘Sculpted by Light’: Een spel van licht en schaduw

Chopard beschrijft de ‘Sculpted by Light’ campagne bijna als poëzie. De Ice Cube sieraden gepresenteerd in een abstracte, urban setting met een nachtelijke skyline die oneindig wordt weerspiegeld. Het inventieve lichtgebruik van de fotograaf creëert een betoverende sfeer en accentueert de perfecte geometrie van de sieraden. De lichtreflecties op de diamanten en het gepolijste goud zorgen voor een fascinerende juxtapositie van licht en schaduw, die de essentie van de collectie perfect weergeeft. Aldus Chopard.

Bella Hadid is de belichaming van moderne glamour

De keuze voor Bella Hadid en Parker van Noord als gezichten van de campagne lijkt een schot in de roos. Beide modellen passen bij moderne glamour die perfect aansluit bij de tijdloze elegantie van deze nieuwe Ice Cube collectie.

Met de ‘Sculpted by Light’ campagne bewijst Chopard opnieuw dat ze een meester zijn in het creëren van sieraden die zowel elegant als eigentijds zijn. De Ice Cube collectie is een prachtige aanvulling op elke sieraden collectie en zal ongetwijfeld de harten van vele modeliefhebbers veroveren.

De opnames zijn gemaakt door de Britse modefotograaf en filmmaker Charlotte Wales.

Copyright en eigendom beeld: Choppard.com/Charlotte Wales (via Monsieur PR)

Bella Hadid en Parker van Noord
Bella Hadid en Parker van Noord

Verder lezen over chopard

Verder lezen over Fashion

​Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener

Duurzaamheid is iets waar we allemaal mee te maken hebben, in ieder onderdeel van ons leven. Hoewel het een onderwerp is dat nog veel meer aandacht verdient, wordt ons land gelukkig steeds een beetje groener. Dit komt on...

Duurzaamheid17.04.2024

​Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener

​Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel

Het is dit weekend Pasen en dat betekent voor veel mensen dat ze gaan brunchen. Lekker thuis, in een restaurant: het maakt niet uit waar je zit, maar je wil er natuurlijk wel op je paasbest bijzitten. We tippen vijf mani...

Fashion08.04.2023

​Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel

​Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding

Elke vriendengroep heeft er wel één: een vriend die een soort levende slogan-bedenker is. Stoot je een biertje om? Dan heeft hij al een hilarische grap bedacht die op een t-shirt niet zou misstaan. Maar ook als je zelf...

Fashion04.10.2021

​Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding

H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking

H&M Nederland verstuurt de online bestellingen voortaan in papieren verpakkingen met een FSC-certificering. Daarmee zet de keten een belangrijke stap in het verminderen van plastic afval. Deze nieuwe stap is helemaal in...

Duurzaamheid10.08.2021

H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking

Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?

We dragen mooie lingerie niet alleen voor anderen om het te zien of uit te trekken, maar natuurlijk vooral voor onszelf. Een bijzonder of comfortabel setje geeft zelfvertrouwen en dat straal je uit. Lingeriemerk Hunkemö...

Lifestyle23.07.2021

Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?

5 herkenbare ondergoed frustraties

Ondergoed dragen we allemaal en meestal is het gewoon functioneel. Dan is het extra fijn als het lekker comfortabel zit. Toch hebben we allemaal weleens te maken gehad met veel te strakke onderbroeken, een net niet goede...

Fashion18.07.2021

5 herkenbare ondergoed frustraties

Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie

De lancering van het drankje STËLZ vorig jaar kan je bijna niet zijn ontgaan. Inmiddels krijgt het steeds meer bekendheid, mede dankzij Monica Geuze die een van de investeerders is. Nu komt het merk met een toffe athlei...

Fashion01.07.2021

Unrobe en STËLZ lanceren toffe athleisure collectie

Nieuwe fancollectie van Zeeman maakt hebberig

We weten inmiddels dat Zeeman regelmatig met pareltjes op de markt komt. Betaalbare items die bovendien heel fashionable zijn. In de fancollectie van vorig jaar stond het logo centraal. Ben je fan van de winkel of verzam...

Fashion17.06.2021

Nieuwe fancollectie van Zeeman maakt hebberig

Vanaf 18 juni tijdelijk online te koop