De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Mannen geven 14 procent meer op internet ten opzichte van de tweede helft van 2014. Opvallend is dat vrouwen 6 procent minder uitgeven aan online aankopen.
Ieder half jaar wordt dit onderzocht door Klarna Online Fashion Monitor. De meest aantrekkelijke leeftijdsgroep voor fashionwebshops blijft de groep met 46-55-jarigen. Zij blijven het meest stabiel met hun online fashion aankopen: het afgelopen jaar 107 euro per keer.
Ook grappig om te zien is dat in Almere de meeste online aankopen gedaan worden, vrouwen het meest besteden per bestelling en dat maandag de populairste dag is om iets online te kopen. Bij de vorige meting was dit nog de dinsdag.
Deze infographic toont alle feitjes op een rij:
Fotocredit: Fotolia.com
Verder lezen over Fashion
Fashion07.09.2024
Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne
Duurzaamheid17.04.2024
Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener
Fashion08.04.2023
Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel
Fashion04.10.2021
Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding
Duurzaamheid10.08.2021
H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking
Lifestyle23.07.2021
Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?
Fashion18.07.2021
5 herkenbare ondergoed frustraties
Fashion01.07.2021