Irene is tekstschrijver en blogger. Naast schrijven vindt ze het leuk om hard te lopen en de wereld rond te reizen. Of dat nu korte of lange trips zijn, een verre reis of een bestemming in eigen land. Ze leest dan ook veel reisverhalen om inspiratie op te doen en schrijft graag haar eigen belevenissen op. Omdat ze vindt dat elke plek iets bijzonders heeft, reist ze voor Travelvalley overal naartoe. Ook in haar vrije tijd ontdekt ze graag de wereld en af en toe gaat ze een tijdje weg om als digital nomad vanaf de andere kant van de wereld te werken.
De lancering van het drankje STËLZ vorig jaar kan je bijna niet zijn ontgaan. Inmiddels krijgt het steeds meer bekendheid, mede dankzij Monica Geuze die een van de investeerders is. Nu komt het merk met een toffe athleisure collectie, die doet denken aan Amerikaanse colleges. Daarvoor is het merk de samenwerking aangegaan met duurzaam modemerk Unrobe. De collectie is geïnspireerd op een bewuste levensstijl waarin je niet vergeet om ook plezier te maken.
Monica Geuze (STËLZ): ‘We wilden een combinatie van sportief, beetje college, maar vooral een collectie die unisex is. Die fluidity maakt het nog leuker!’
En dat ziet er dus zo uit (we like!):
Bewust genieten
Bewust genieten is helemaal van deze tijd. We willen eigenlijk alles: gezond blijven en plezier maken, zonder daarmee ons lijf en de planeet te veel te belasten. De samenwerking tussen Unrobe en STËLZ past goed bij dit thema. Unrobe strijdt voor een verbeterde mode- industrie en STËLZ gaat met hun drankje voor een bewustere levensstijl zonder onnodig toegevoegde suikers, koolhydraten en gluten.
Daan Ubachs (Oprichter Unrobe): ‘Ik ben dit merk gestart met een missie waarin ik heilig geloof en gelukkig steeds meer consumenten met mij. De samenwerking met STËLZ was een ‘natural fit’ en zorgt er ook nog eens extra voor dat meer mensen de keuze hebben om bij te dragen aan een duurzamere mode-industrie.’
Duurzame collectie
De collectie van Unrobe en STËLZ is ontworpen voor een lange levensduur, zo lezen we in het persbericht. Het is gemaakt van duurzame materialen en is ethisch verantwoord geproduceerd dichtbij huis, in Portugal. Wees er snel bij, want de oplage is limited, niet alleen vanwege het exclusieve karakter van de collectie, maar ook om de groeiende afvalberg in de mode-industrie tegen te gaan. Zo heeft Unrobe tevens een gratis ‘repair service’ om klanten te stimuleren de levensduur van de kleding te verlengen.
Elk artikel heeft een QR-code die precies laat zien waar en door wie de kleding is geproduceerd. “Op deze manier maken we de consument bewust van de misstanden in de mode-industrie en bieden we tegelijkertijd een positief alternatief. Dressing people by undressing the industry.”, aldus Daan Ubachs, oprichter Unrobe.
Verder lezen over Drank
Food10.11.2020
Droom van iedere wijnliefhebber: wijn uit je eigen wijnvat
Lifestyle09.10.2020
Online borrelen met collega’s of vrienden doe je zo!
Dit kun je doen tijdens de digitale borrelFood03.09.2020
Cognacmerk Hennessy komt met limited edition in vrouwelijk design
Food12.06.2020
Dit zijn dé drankjes voor de zomer van 2020
Van kombucha tot Oostenrijkse wijnLifestyle08.03.2019
Deze dranken mogen niet ontbreken in de barglobe
Food14.08.2018
Lyd: de thermosfles die alleen open gaat als ‘ie je lippen raakt
Slimme sensor houdt 'm dicht tot het nodig isFood07.06.2018
Deze Makr Shakr robot kan 120 perfecte cocktails per uur maken
Food30.05.2018
Een zomers tussendoortje uit Spanje: Licor 43 Orochata ijs
Verder lezen over Fashion
Fashion07.09.2024
Bella Hadid schittert in Chopard’s Sculpted by Light campagne
Duurzaamheid17.04.2024
Van duurzame kleding tot toiletpapier: we worden groener
Fashion08.04.2023
Zo verschijn je paasbest aan de ontbijttafel
Fashion04.10.2021
Zo maak je zonder te veel moeite je eigen kleding
Duurzaamheid10.08.2021
H&M zet duurzame stap en verstuurt voortaan bestellingen in papieren verpakking
Lifestyle23.07.2021
Wat is de perfecte lingerie voor een eerste date?
Fashion18.07.2021
5 herkenbare ondergoed frustraties
Fashion17.06.2021