De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
De laatste jaren is Nederland bewuster geworden. De powerfoods schieten uit de grond en het aantal health blogs blijft maar groeien. Dit is mede de reden dat PepsiCo Nederland en Vrumona Pepsi Next herlanceren in een groen jasje. Vanaf nu is Nederland het tweede land wereldwijd, waar de groene blikjes verkrijgbaar zijn.
Pepsi Next in een groen jasje
Om in te spelen op de behoefte van de steeds bewuster wordende consument introduceerde PepsiCo als eerste een mid-calorie cola. Pepsi Next maakt het mogelijk om te genieten van cola, maar niet de hoofdprijs aan calorieën en suikers binnen te krijgen. Het bleek een succes, want tja als de smaak hetzelfde is, dan kiest iedereen voor minder suikers en calorieën.

Stijlvol en bewust
Om het drankje extra kracht bij te zetten herlanceren PepsiCo Nederland en Vrumona Pepsi Next in een nieuw en bijpassend jasje. Het blikje oogt fris en clean, wat mede komt door de natuurlijk groene kleur van het blikje. Omdat de samenstelling van het drankje hetzelfde is gebleven smaakt de cola niet anders. Het voordeel is 30% minder suiker en hierdoor automatisch minder calorieën.
Het blikje is absoluut een goede zet van Pepsi. Dat stijlvol en bewust samengaan is met dit blikje bewezen. Wij drinken voortaan Pepsi green!