De redactie van Stylecowboys is te bereiken via redactie@stylecowboys.nl
Vandaag is de officiële wereldwijde lancering van de nieuwste Nike #JUSTDOIT campagne. Wij maakten al eerder bekend dat Marlou van Rhijn hierin een hoofdrol ging spelen, maar nu is ook bekend dat er naast Marlou het Zweedse DJ-duo Icona Pop en Britse singer-songwriter Ellie Goulding schitteren in deze Europese campagne. Door middel van een aantal korte films en digitale activatie motiveert Nike vrouwen om altijd tot het uiterste te gaan. Geen smoesjes, #JUSTDOIT!
Volgens Nike hebben we te maken met een nieuwe generatie vrouwen. Ze staan vroeg op voor een run, rennen dan ook nog eens sneller en gaan verder om nog beter te worden dan ze al zijn. Ze claimen bossen, parken, duinen en stranden als hardloopterritorium en verleggen hun grenzen. Je kunt je aansluiten en jouw momenten delen via de #JUSTDOIT.
Deze maand worden er door middel van verschillende events vrouwen uitgedaagd ‘to Just Do It’. Dat gebeurt op een innovatieve en inspirerende manier. Deze uitdagingen worden voortgezet door middel van de digitale campagne om vrouwen te motiveren om beter, sneller en sterker te worden. Je kunt het, je hoeft het alleen nog maar te doen.
Verder lezen over Nike
Fashion26.03.2021
Nike Air Max Day: heb jij nog een paar in je kast staan?
Lifestyle12.11.2020
De best verkochte en meest iconische sneakers aller tijden
Fashion24.09.2020
Verkoop Nike webshop door het dak, online wordt het nieuwe normaal
Fashion24.08.2020
Nike komt met ‘pantoffel’ voor thuis: de Nike Offline 2020
Fashion30.04.2020
De populairste modemerken ter wereld anno 2020
En de kleding en accessoires die we willen hebbenFashion08.04.2020
Dit zijn de beste broeken om te dragen tijdens het thuiswerken!
Joggingbroek, sportlegging of iets anders?Fashion26.03.2020
Het is weer Nike Air Max Day
De Air Max is de meest verkochte sneaker van het afgelopen jaar!Lifestyle29.05.2019